@saharbreadco

سالروز تاسیس نان سحر در دهه کر ...

صفحه اصلی / اخبارسالروز تاسیس نان سحر در دهه کرامت

سالروز تاسیس نان سحر در دهه کرامت

مایه مباهات گروه صنعتی نان سحر می باشد که همزمان با ولادت با سعادت امام هشتم، چهل و ششمین سال فعالیت صادقانه خود را به شادی بنشیند. امروز که نگاهی به برگ های زرین کتاب سحر داریم، مفتخر به لطف و یاری لایزال الهی، دانش و دلسوزی مدیران، پرسنل متخصص و صد البته همراهی و همدلی مشتریان عزیز نان سحر هستیم. حال که چهل و ششمین سالروز تاسیس گروه صنعتی نان سحر را پیش رو داریم امیدواریم تا به پشتوانه ی تجربه سال های گذشته و به مدد مدیران و پرسنل ارزشمند مجموعه قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کرده و چرخ های عظیم صنعت نان کشور را در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه و خدمت به مردم این مرز و بوم به گردش در آورده  و چشم اندازهای روشنی از درخشش های هر چه تمام تر این برند، که هر يک نشان از تلاش و برنامه ريزي هدفمند دارد را، رقم بزنیم.

همانطور که مستحضرید گروه صنعتی نان سحر به عنوان اولین و بزرگترین شرکت فعال در راستای نان های صنعتی حجیم و نیمه حجیم، افزودنی ها و بهبود دهنده ها و ماشین آلات و تجهیزات مرتبط و همچنین در کنار فعالیت آموزشی در غالب دانشگاه و آموزشگاه نان سحر، که هر یک سندی از شایستگی این شرکت معظم در حوزه صنعت غذای کشور می باشد حاکی از گام های ارزنده ای است که روز به روز مصمم تر و پر قدرت تر از همیشه و با اتکاء به نیروی یگانه بی همتا در راستای پیش برد اهداف شایسته شرکت برداشته ایم.

بر این اساس جناب آقای مهدی خان محمدی مدیر عامل محترم گروه صنعتی نان سحر سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و چهل و ششمین سالروز فعالیت گروه صنعتی نان سحر را به همکاران پرتلاش و دوست داران گرانقدر این برند تبریک عرض نموده و همزمانی این دو مناسبت فرخنده را توشه ای پر برکت برای ادامه راه پر فراز و نشیب خدمت رسانی جهت دستیابی به افق روشن آینده دانستند.

 

روابط عمومی گروه صنعتی نان سحر