@saharbreadco

افتتاح اولین واحد تولیدی نان صنعتی ...

صفحه اصلی / اخبارافتتاح اولین واحد تولیدی نان صنعتی تحت لیسانس شرکت نان سحر

افتتاح اولین واحد تولیدی نان صنعتی تحت لیسانس شرکت نان سحر

اولین واحد تولیدی  نان صنعتی ( نان رعنای البرز) تحت لیسانس شرکت نان سحر با برند چورک طلایی در تاریخ شانزدهم بهمن ماه سال جاری با حضور جناب آقای عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه آقای مهندس علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، آقای مهندس خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، دیگر مسؤولان استانی، روسای اتحادیه ها و اصناف مرتبط و همچنین جمعی از مدیران گروه صنعتی نان سحر در زمینه تولید انواع نان حجیم و نیمه حجیم در شهرک صنعتی کاسپین افتتاح گردید.

در این مراسم  آقای مهدی خان محمدی " مدیر عامل گروه صنعتی نان سحر"  ضمن خیر مقدم به مدعوین محترم گزارش کوتاهی از پیشینه فعالیتشان در حوزه صنعت نان کشور در طی چهل و شش سال گذشته داشتند و از دغدغه هایشان در این خصوص سخن گفتند و در آیین بهره برداری از این واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین افزودند:  مفتخریم که امروز کارخانه نان رعنای البرز،وابسته به گروه صنعتی نان سحر با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال و ظرفیت اسمی 30 تن در روز بوده و در فاز نخست با ظرفیت تولید 10 تن محصول به بهره برداری رسیده است که با اشتغال زایی 50 نفرمستقیم و40 نفر غیر مستقیم شروع به کار کرده است.

پس از ایشان جناب آقای مهندس پرزحمت "رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین" درسخنرانی خود به این مهم اشاره کردند که محصولات این واحد از برندهای مشهور در کشور است که امیدواریم با توسعه آن در استان شاهد ایجاد اشتغال بالاتر برای جوانان استان باشیم.

 در ادامه جناب آقای عبدالمحمد زاهدی "استاندار قزوین" افزودند که صنعت نان در کشور بدون شک از گسترده ترین فعالیت های مربوط به صنایع غذایی است که جمعیت زیادی در آن در حال فعالیت هستند، و سالیانه بیش از 12 میلیون تن گندم در کشور تولید می شود که 80 درصد آن به نان تبدیل شده و مابقی در سایر مصارف به کار می رود این مقدار ظرفیت بسیار بزرگی است و باید آنرا به درستی مدیریت کنیم.

ایشان در ادامه با اشاره به بهره برداری از این واحد تولیدی در زمینه نان، ادامه دادند که : این سرمایه گذار از مشهورترین و قابل اعتماد ترین برندهای صنعت نان در کشور است و باید از وی برای ورود به استان قزوین قدردانی کنیم.

لازم به ذکر است که این اولین واحد تولیدی با شش هزار متر مربع مساحت در استان قزوین است که در عرصه تولید نان صنعتی فعالیت خود را آغاز نموده است.  به امید آنکه بتوانیم روز افزون در راستای ارتقاء صنعت نان کشور و سلامت جامعه قدم برداریم.

 

 

   
 

 

روابط عمومی گروه صنعتی نان سحر